//miya blog's
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies -

Lupakan tentang kelmarin Bersedia untuk hari esok . Lupakan semua kesakitan Mulakan dengan kegembiraan . Andai esok diri ini menjadi jenazah Maafkan diri ini andai tersalah silap .


Bigfoots!



Credits!

basecode: Roti
Edit by: Kaya
Re-Edited By: Mira Zainal
Others:   


Adik !

Hai hai *lambai tangan* 

Entry kali nie pasal adik ! Yes adik , adik angkat aku yang pemalu tuh . *alololo*
Okay aku sayang dia sangat sangat sebab dia selalu buat aku tersenyum dengan perangai dia yang comel comel gitu . Aumm :*

Dulu pernah gaduh dengan dia tanpa sebab , sebab apa aku tak tau . Tetiba jeh dia mengelak dari aku . Maybe aku ada buat salah kat dia kowt . *maaf adik :(*
Serius aku sedih sangat time dia jauhkan diri dia dari aku , sebab dia satu satunya adik angkat yang aku ada . Aku menangis kau tahu sebab takut kehilangan dia :'/

Aku jelly bila tengok dia lebih mesra dengan Scha bukan dengan aku . Maybe Scha lebih pandai jaga hati dia dari aku yang selalu buat dia SAKIT HATI . Hm aku sayang dia sangat sangat . Hope hubungan aku dengan di sebagai adik kakak takan putus *Aminnn

Sedih kau tahu sebab aku tak dpat nak happykan dia macam Scha buat kat dia selalu . :'/
Tapi aku redha sebab maybe Scha kak angkat yang terbaikkk buat dia and bukan aku . Tapi skarang alhamdulillah ku dengan dia dah bebaik , and kami lebih rapat . Selalu skype tapi tak pernh cakap pun xD 
Skarang dia suka bagi aku melatah tanpa aku sedar . *nakal kau adik :)



Deana , aku , Siha 

Deana with me ^^

Insan yang aku sayang :')



Kak sayang adik :'(